Przełącz menu
Toggle preferences menu
Przełącz menu użytkownika
Nie jesteś zalogowany
Your IP address will be publicly visible if you make any edits.

Kategoria:X edycja: Różnice pomiędzy wersjami

Z EuropeCraft Wiki
mNie podano opisu zmian
m (data)
 
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Notka|Katalog artykułów związanych z dziesiątą edycją znajduje się na dole strony.}}
{{Notka|Katalog artykułów związanych z dziesiątą edycją znajduje się na dole strony.}}
'''X edycja''', edycja zwana też '''Wielką Wojną''' to ta oparta na innowacyjnym systemie prowincji, zamiast starego systemu miast tworzonych przez graczy. Czas akcji dzieje się w latach 1900-1920, z historycznymi państwami tworzące alternatywną historię świata. Na serwerze są działające pojazdy, takie jak pociągi, statki, samoloty i czołgi, jak i też bronie palne i nowe surowce. To wszystko bez modyfikacji, a za sprawą serwerowej paczki tesktur.
{{Nawigacja|IX|X|XI|6 styczeń — 26 luty 2024}}
'''X edycja''' albo '''Wielką Wojną''' była pierwszą edycją opartą na innowacyjnym systemie prowincji i państw ustalonych przed startem przez administrację, zamiast starego systemu własnych miast "Towny" tworzonych przez graczy. Trwała od 6. stycznia do 26. lutego 2024. Wystartowała po ogromnej, 23cio miesięcznej przerwie.


Edycja wystartowała 6 stycznia 2024 roku. Do tej pory cieszy się względnie dużą aktywnością, ponieważ jedynie w weekendy są prowadzone konflikty, z użyciem świetnego systemu wojen i okupacji.
Administracja po raz pierwszy ustaliła czas akcji edycji na okres lat 1900-1920 z historycznymi państwami tworzące alternatywną historię świata. Po raz pierwszy wraz z nowym systemem prowincji zaimplementowano też pojazdy z prawdziwego zdarzenia, takie jak pociągi, statki, samoloty i czołgi, jak i też bronie palne i nowe surowce. Było to możliwe przez paczkę tekstur. Na domiar tego, wprowadzono wojny, które stanowiły realne zagrożenie dla istnienia państw, dlatego przywódcy wraz z obywatelami i sojusznikami musieli zbroić się po zęby i działać efektywnie w świecie dyplomacji.
 
Edycja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem społeczności polskiej, jak i zagranicznej z podobnych serwerów geopolitycznych zza granicy. W tym momencie zaczął się napływ tzw. [[Turas]]ów.


== Państwa startowe ==
== Państwa startowe ==
Linia 50: Linia 53:
* [[USBA]]
* [[USBA]]
* [[Beneluks]]
* [[Beneluks]]
* [[Grecja|Bizancjum]]

Aktualna wersja na dzień 06:38, 30 lis 2025

Katalog artykułów związanych z dziesiątą edycją znajduje się na dole strony.

IX

X

X edycja
6 styczeń — 26 luty 2024

XI


X edycja albo Wielką Wojną była pierwszą edycją opartą na innowacyjnym systemie prowincji i państw ustalonych przed startem przez administrację, zamiast starego systemu własnych miast "Towny" tworzonych przez graczy. Trwała od 6. stycznia do 26. lutego 2024. Wystartowała po ogromnej, 23cio miesięcznej przerwie.

Administracja po raz pierwszy ustaliła czas akcji edycji na okres lat 1900-1920 z historycznymi państwami tworzące alternatywną historię świata. Po raz pierwszy wraz z nowym systemem prowincji zaimplementowano też pojazdy z prawdziwego zdarzenia, takie jak pociągi, statki, samoloty i czołgi, jak i też bronie palne i nowe surowce. Było to możliwe przez paczkę tekstur. Na domiar tego, wprowadzono wojny, które stanowiły realne zagrożenie dla istnienia państw, dlatego przywódcy wraz z obywatelami i sojusznikami musieli zbroić się po zęby i działać efektywnie w świecie dyplomacji.

Edycja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem społeczności polskiej, jak i zagranicznej z podobnych serwerów geopolitycznych zza granicy. W tym momencie zaczął się napływ tzw. Turasów.

Państwa startowe

Ameryka

Europa

Azja

Oceania

Państwa powstałe