49
edycji
mNie podano opisu zmian |
(nerdolino pendolino) |
||
| Linia 35: | Linia 35: | ||
Pomimo wielu niedogodności pobratymcy Robcia51 starają się uczynić własny kawałek ziemi najlepszym najbezpieczniejszym skrawkiem serwera jaki może kiedykolwiek istnieć. Według ustanowionych od dawien dawna zasad Cypr Robcia realizuję ideę "Cypr nie istnieje" która zakłada nie angażowanie się w żadne konflikty międzynarodowe przy tym nie wykluczając samoobrony. Od jakiegoś czasu (kilka edycji) można zauważyć użytek nowej idei tzw. "Slums tier 3", zakładającej zagospodarowanie przestrzeni pod władaniem Robcia51 w stylu niekontrolowanej pato-deweloperki objawiającej się jako ponakładane jedno na drugim obiekty mieszkalne. Ten styl budowania jest nawiązaniem do mniej znanego ś.p. [https://pl.wikipedia.org/wiki/Kowloon_Walled_City Kownloon Walled City] mieszczącego się na terenach Hong Kongu, gdzie wskutek innego prawa od sąsiadujących terenów Walled City, doszło do niekontrolowanej rozbudowy miasta na małym terenie. | Pomimo wielu niedogodności pobratymcy Robcia51 starają się uczynić własny kawałek ziemi najlepszym najbezpieczniejszym skrawkiem serwera jaki może kiedykolwiek istnieć. Według ustanowionych od dawien dawna zasad Cypr Robcia realizuję ideę "Cypr nie istnieje" która zakłada nie angażowanie się w żadne konflikty międzynarodowe przy tym nie wykluczając samoobrony. Od jakiegoś czasu (kilka edycji) można zauważyć użytek nowej idei tzw. "Slums tier 3", zakładającej zagospodarowanie przestrzeni pod władaniem Robcia51 w stylu niekontrolowanej pato-deweloperki objawiającej się jako ponakładane jedno na drugim obiekty mieszkalne. Ten styl budowania jest nawiązaniem do mniej znanego ś.p. [https://pl.wikipedia.org/wiki/Kowloon_Walled_City Kownloon Walled City] mieszczącego się na terenach Hong Kongu, gdzie wskutek innego prawa od sąsiadujących terenów Walled City, doszło do niekontrolowanej rozbudowy miasta na małym terenie. | ||
[[Plik:KizorskiSlums1.png|360px|thumb|none|Jeden z przykładów zrealizowania idei "Slums tier 3"]] | [[Plik:KizorskiSlums1.png|360px|thumb|none|Jeden z przykładów zrealizowania idei "Slums tier 3"]] | ||
Na terenie Cypru Południowego w mieście niemalże całym złożonym ze slumsów, ostały się relikty przeszłości, jednym z nich jest tzw. Robciowa Cytadela Pieśni. | |||
Początki tej konstrukcji sięgają potrzeb obywateli Cypru na ład i harmonię w otaczającej uprawę rolną terenów, a tak pisząc prostym językiem, Ziorski (Kizorke) postanowił zbudować ładne pole uprawne inspirując się architekturą ogrodową starożytnego Rzymu, gdzie 6 pól uprawnych o wymiarach 9x9 bloków zostały podzielone na 2 grupy po 3 pola które potem oddzielono basenem wodnym, całość otoczono naokoło rzędami kolumn połączonych ze sobą łukami przykytych dachem z miedzi. Do zadaszenia dodano szpikulce, dla czystej dekoracji. Do atrium otoczonego kolumnadą dodano dwie bramy naprzeciw basenu z wodą, bramy posiadają fikuśne oświetlenie ponad wejściami. | |||
W późniejszym czasie postanowiono dobudować większy budynek włączony w konstrukcję obiektu farmy przenicy. Sam ten budynek składa się z płaskich ceglanych ścian, a otwarte przestrzenie zawierają kolumny z łukami identyczne co w kolumnadzie w farmie przenicy. Cytadela zawiera dwie wieże umiejscowione w centrum budynku, z których można obserwować mniej rozległe tereny wyspy Cypr. Nazwa obiektu, jak i jego częściowo architektura nawiązuje do gry: "Hollow Knight: Silksong" | |||
[[Plik:Robciowa cytadela pieśni1.png|360px|thumb|none|widok z góry na Robciową Cytadelę Pieśni]] | |||
[[Plik:Robciowa cytadela pieśni2.png|360px|thumb|none|widok z wnętrza Robciowej Cytadeli Pieśni]] | |||
=== Sztuka === | === Sztuka === | ||